
Főbb tulajdonságai:
• A programba jelszóval lehet belépni, az iktatott dokumentumokon szerepel az iktató azonosítója.
• Több szintű dokumentum csoportosítás : téma, ezen belül altéma szerint iktathatunk
• Partneradatok nyilvántartása (Partnerekhez több ügyintéző felvehető, a bizonylat iktatásakor kiválaszthatjuk az ügyintézőt. Partnereinket csoportosíthatjuk (APEH, ÜGYFELEK, stb.)
• Cégünk ügyintézőjének tárolása dokumentum iktatásakor
• A számítógépen tárolt iratok megnyitása a programból (Word, Excel)
• Előírat és utóirat hivatkozás: Lépkedés az iratok sorrendjében
• Lekérdezések: A rendszer lekérdező modulját úgy alakítottuk ki, hogy az iktatásnál megadott minden adat alapján lehessen leválogatásokat, lekérdezéseket készíteni.
• Többfelhasználós programkezelés
Ajánlott rendszerigény
- processzor: Intel vagy AMD 2.0 GHz
- operációs rendszer: Windows 7/8/8.1/10 (32 vagy 64 bites változat)
- memória: 1 GB RAM
- kijelző: 1280*720 vagy nagyobb felbontású
- internet kapcsolat: frissítések letöltéséhez
Ár
- egycéges, hálózatos verzió:
9.000 Ft+áfa
- többcéges, hálózatos verzió:
15.000 Ft+áfa