Tanácsadó szolgáltatásunkat megújítottuk
Az eddigi telefonos tanácsadásunkat 2009. évtől kibővítettük egy tájékoztató levél szolgáltatással is, amelyben aktuális adózási, munkaügyi problémákat foglalunk össze.
Telefonos tanácsadásunkat egy előzetesen megküldött kód alapján tudják igénybe venni ügyfeleink, akik 2019. október 1-je után vásárolták meg új felhasználóként programjainkat, vagy felhívásunkra kifizették a tanácsadás éves díját.
Telefonrendszerünkkel szeretnénk azt a célt elérni, hogy elsősorban azok kapjanak telefonos tanácsadást, akik ezért a szolgáltatásért évek óta fizetnek, és a 2020. évre is kifizették már az éves díjat. Telefonközpontunk képes az ügyfél beazonosítására.
Természetesen minden ügyfelünkkel kapcsolatot kívánunk tartani, de azt elsősorban az írásbeliségre szorítkozva, elektronikus levélben.
Azon ügyfeleink akik nem rendelkeznek a telefonos tanácsadáshoz szükséges kóddal, azoknak a kérdéseit e-mailben vagy postai levélben tudjuk fogadni, abban az esetben, ha programhibára utaló jelet talál.