FORINT-Soft távsegítség

A távoli segítségnyújtás előnye, hogy nem kell megvárnia, míg egy szakember elmegy az irodájába, szinte azonnal segítséget kap a probléma megoldásában. Nincs kiszállási díj, csak a munkával töltött időért kell fizetnie.

Előnyök

  • Gyors, szinte azonnali megoldás a probléma elhárítására!
  • Bárhol segítséget kaphat!
  • Biztonságos, hiszen Ön nyomon követheti kollégánk munkáját és bármikor megszakíthatja a kapcsolatot!
  • Nincs kiszállási díj, csak a munkával töltött időért kell fizetnie!
  • A díjat csak akkor számítjuk fel, ha a problémát nem programhiba okozza!

Szolgáltatás díja

  • 2.500 Ft+áfa / megkezdett negyedóra
  • A telefonos tanácsadás és hírlevél szolgáltatásunkra előfizető ügyfeleink részére az árból 20% kedvezményt adunk.
Team Viewer

Távoli segítségnyújtás lépései

1. Program indítása

A LETÖLTÉS gombra kattintva töltse le és indítsa el a TeamViewer progamot! (Ha Önnek már fel van telepítve a TeamViewer program a számítógépére, akkor indítsa el azt.)

2. Kód megadása

A megrendelő űrlap segítségével adja meg részünkre az elérhetőségeit, illetve a Megjegyzés rovatban röviden írja le a problémát. Kollégánk telefonon keresni fogja Önt.

3. Probléma feltárása, megoldása az Ön felügyelete mellett

Kollégánk távolról csatlakozik a számítógépére, és elvégzi a szükséges javításokat, miközben Ön a képernyőjén láthatja a tevékenységét. A munkavégzés alatt ne zárja be a programot, ne kapcsolja ki a számítógépet!

A munka végeztével kollégánk megszünteti a távoli kapcsolatot. Kérjük, hogy zárja be a TeamViewer programot és/vagy módosítsa jelszavát!

MEGRENDELÉS

A megrendelés elküldésével hozzájárulásomat adom, hogy a FORINT-Soft Kft. munkatársa számítógépemhez csatlakozzon.













Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) elfogadása